КАРАНТИН

  

          

   Працюємо дистанційно під час карантину.


На цій сторінці я публікуватиму завдання для самостійного опрацювання, формування та закріплення знань одержаних на попередніх уроках і самостійно.


27.05.2020

Українська мова  

Тема уроку   Підсумкова контрольна робота

Чекаю зустрічі з вами на он-лайн уроці (конференції) о 11.00

26.05.2020


  Літературне читання  

Тема уроку  Володимир  Рутківський  "Як складаються вірші"
Прочитайте твір на ст. 179 - 183 в підручнику.

До яких рядків, що склали Костя з Ганусею, ви б могли придумати свій варіант? Спробуйте!


Математика

Тема уроку   Підсумкова контрольна робота

Чекаю вас на он-лайн уроці (конференції)  о 11.00

25.05.2020

Математика

Тема уроку  Повторення. Математичні вирази,  рівності і нерівності.

Самостійна робота.
Опрацювання завдань № 5, 6, 7 на ст. 130 -13

Українська мова

Тема уроку   Повторення вивченого про частини мови
Зустрінемося на он-лайн уроці (конференції) о 11.00 
Пригадаємо вивчені частини мови, їх основні ознаки. Попрацюємо над  розбором речень за частинами мови.
Опрацювання завдань в підручнику  вправи 375, 376, 378 на ст. 186 - 187


22.05.2020

Математика

Тема уроку  Повторення. Сюжетні задачі
Зустрінемося на он-лайн уроці (конференції) о 11 год  в Zoom.
Завершується навчальний рік.  Ми поторимо сюжетні задачі вивчених типів, пригадаємо алгоритм розв'язування таких задач.
Опрацювання матеріалу  в підручнику 
на ст. 128 -129

Літературне читання

Тема уроку Олександр  Єфімов "Тут усе є..."
Прочитайте оповіданння на ст. 177 - 178
Поміркуйте.   Як Віті вдалося побачити дива? Чи доводилося вам помічати на засніжених деревах казкові образи? Які саме? Розкажіть мені про це, надіславши коротке відео.

Природознавство 

Тема уроку  Проект  "Добра справа для природи"
Подумайте, обговоріть з друзями-однокласниками чи батьками, що можна зробити для збереження природи в нашому краї.
Рекомендації щодо проектної роботи ви знайдете в підручнику на ст. 161.

21.05.2020

Українська мова

Тема уроку     Контрольний диктант

Чекаю вас на он-лайн уроці  в Zoom о 11.00


Літературне читання

Тема уроку    Ганна Чубач  "Найрідніші голоси"

Попрацюйте самостійно. 
Виразно прочитайте вірш на ст.175. Дайте відповіді на питання після твору (усно).  З тексту вірша випишіть  через риску слова, що римуються.  
Прочитайте вірш "Намалюю вітер". Усно проаналізуйте цей твір, давши відповіді на запитання. 
Виконайте завдання 5, записавши утворені ланцюжки слів. 

20.05.2020

Математика

Тема уроку   Розв'язування задач на час

Чекаю зустрічі на он-лайн уроці (конференції) о 11.00

Опрацювання завдань в підручнику на ст. 124 - 125


Українська мова

Тема уроку  Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слова

Запрошую всіх до роботи на он-лайн уроці о 12.00
Опрацювання завдань з підручника: вправи 363 - 368 


Літературне читання

Тема уроку  Контрольна робота Навчики читання мовчки

Чекаю вас о 13.00 на он-лайн уроці.
Для виконання тестових завдань перейти за посиланням:

19.05.2020

Математика

Тема уроку   Контрольна робота Усні обчислення. Задачі на час

Чекаю усіх на он-лайн уроці (конференції) о 11.00. Спочатку напишемо контрольну роботу (15-20 хв) потім опрацюємо матеріал в підручнику ст. 122 № 1, 2, 3.

Літературне читання 

Тема уроку  Василь Сухомлинський "Співуча пір'їнка"

Текст оповідання опрацюйте, будь ласка,  самостійно(ст. 174 - 175).
Вивчити напам'ять уривок оповідання (1 абзац). Записати і надіслати відео.
В середу на уроці читання послухаємо ваше читання напам'ять вживу (хто не зможе записати  чи надіслати відео, і, звісно ж, бажаючих).

Природознавство

Тема уроку Контрольна робота  з теми Природа України

З 12.00 до 14.00 на платформі Classtime  будуть відкриті завдання контрольної роботи "Природа України". Прошу перейти за цим посиланням, щоб виконати  контрольну роботу.⇒https://www.classtime.com/code/4J9NZ7

18.05.2020

Українська мова 

Тема уроку Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слова
Попрацюймо разом на он-лайн уроці (конференції). 
Чекаю вас о 12.00 в  Zoom
Опрацювання завдань в підручнику (вправи 360 - 362 на ст. 180-181)

Математика

Тема уроку Аналіз контрольної роботи. Одиниці часу
Чекаю вас на он-лайн уроці (конференції) о 11.00.  Проаналізуємо помилки допущені вами в контрольній роботі. Попрацюємо над перетвореннями одиниць вимірювання часу та діями з ними.
Опрацювання завдань на ст. 120-121


15.05.2020

Математика

Тема уроку   Контрольна робота з теми "Дроби"
Контрольну роботу пишемо в "живому" режимі о 11.00 на он-лайн уроці (конференції). 

Літературне читання

Тема уроку  "Добрий" сміх.   Контрольна робота. Аудіювання

Чекаю зустрічі з вами завтра на он-лайн уроці (конференції) о 12.00.

Написавши контрольне аудіювання, будемо слухати створені вами продовження вірша Грицька Бойко "Консультант" ,  а також, створені ситуації "доброго сміху".



Природознавство


Тема уроку   Узагальнення знань з теми "Природа України"
Зустрінемося на он-лайн уроці (конференції) о 13.00.  Повторимо усе вивчене з даної теми, будемо готуватися до контрольної роботи.

Щоб систематизувати свої знання, користуйтеся, складеними вами інтелект-картами, а також виконайте ось ці тестові роботи:⇙⇙
https://www.liveworksheets.com/os348614jt
https://www.liveworksheets.com/xk349850kh
https://www.liveworksheets.com/xn350479uo

Кримські гори, an interactive worksheet by HannaS
liveworksheets.com


14.05.2020

Українська мова

Тема уроку   Контрольне списування
Зустрінемося на уроці о 11.00
Виконати  вправу  358 на ст. 180

Літературне читання   

Тема уроку  М.Сингаївський "Сміх для всіх",  Грицько Бойко "Консультант"
Зустрінемося на уроці о 12.00
Розкриймо свої таланти! Слухання зміненого вами вірша "Мавпині іменини".
Опрацювання творів "Консультант", "Зі сміхом треба бути обережним".

13.05.2020

Математика

Тема уроку   Розв'язування задач. Вдосконалення обчислювальних навичок

Зустрінемося на уроці о 11.00
Працюємо над розв'язуванням задач вивчених типів, вправляємося у виконанні множення та ділення багатоцифрових чисел на дво- і трицифрові.
Опрацювання матеріалу на ст. 116 - 117 в підручнику.

Українська мова

Тема уроку  Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами.

Зустрінемося на уроці о 12.00
Пишемо навчальний диктант. Повторюємо вивчене про звуки мовлення  і букви, що їх позначають. Виконуємо звуко-буквений аналіз слів.


Літературне читання

Тема уроку  Літературне читання   Із сміхом треба бути обережним

Читання творів "Із сміхом треба бути обережним" Всеволода Нестайко і "Мавпині іменини" Галини Малик.
Визначте головну думку вірша Г.Малик.
Попрацюйте творчо:   змініть вірш так, щоб гості були задоволені.


12.05.2020

Математика

Тема уроку  Розв'язування задач.
Вдосконалення обчислювальних навичок. Розв'язування задач.
До зустрічі на уроці о 11.00.
Опрацювання матеріалу в підручнику на ст. 114 - 115

Природознавство

Тема уроку  Заповідні території та охорона природи Карпат та Кримських гір
Опрацювання & 47 (ст. 155 - 161)
Підготувати коротке повідомлення про один із заповідників України.


Літературне читання


Тема уроку  Марія Чумарна "Казка про друга""

Скласти характеристику головного персонажа казки.

Скласти план казки.

Переказати епізод (на власний розсуд)

Довести, що цей твір - казка.






08.05.2020

Математика

Тема уроку   Розв'язування задач
Зустрінемося на уроці о 11.00.  Попрацюємо над задачами, вдосконаленням обчислювальних навичок,  пригадаємо як знаходити розв'язки нерівностей.
Опрацювання завдань на ст. 112 - 113 в підручнику.

Літературне читання

Тема уроку  Літературне читання  Марія Чумарна   "Казка про друга"

Цю казку написала для своїх учнів письменниця Марія Чумарна.  Вона живе у Львові,  працює у школі. Учні цієї школи складають казки, вірші, які потім друкують у власній газеті.Сподіваюся, що ця казка сподобається і тобі.
1.Уважно послухай

2. Прочитай казку в підручнику (ст. 166- 170). Сформулюй і запиши три запитання за змістом казки. Дай відповідь на них.

Природознавство

Тема уроку  Гори Карпати. Кримські гори

Ознайомся з матеріалом, поданим в підручнику на ст. 147 - 155.
На допомогу тобі:

Склади інтелект-карту "Гори Карпати".
Склади 3 ланцюги живлення в Кримських горах.

07.05.2020

Українська мова


Тема уроку  Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок

Зустрінемося на уроці 0 11.00

Повторимо, що ми  вивчили і знаємо  про текст і типи текстів,  вправлятимемося у визначенні теми та основної думки тексту, доборі  заголовків.
Для повторення пропоную скористатися ось цим ресурсом ⇙

Літературне читання

Тема уроку    Аналіз твору Всеволода Нестайка   "Шура і Шурко"

Зустрінемося на уроці-конференції о 12.00
Складемо план оповідання, попрацюємо над характеристиками головних персонажів твору. 
Прошу стисло  переказати оповідання і надіслати відео.

06.05.2020

Математика

Тема уроку Складені задачі, які містять знаходження числа за величиною його дробу.
Зустрінемося на уроці-конференції о 11.00
Опрацювання матеріалу на ст. 110 - 111 в підручнику.

Українська мова

Розвиток зв'язного мовлення    Складаємо текст-розповідь "Прихід весни" за поданим планом та опорними словами.
Запрошую до роботи на уроці-конференції о 12.00.

Літературне читання

Тема уроку  Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі."Шура і Шурко"
Перегляньте відео, яке познайомить вас із Всеволодом Нестайком.



Прочитайте текст оповідання в підручнику на ст. 160 - 166.
А ще пропоную послухати це оповідання в аудіозаписі.
А на наступному уроці ми обговоримо це оповідання, його персонажів та їх вчинки. 

05.05.2020

Математика

Тема уроку  Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа.
Зустрінемося на уроці-конференції о 11.00
Опрацювання завдань на ст. 108-109 в підручнику.

Літературне читання

Тема уроку   Василь Сухомлинський "Не загубив, а знайшов".
Прочитайте оповідання на ст. 159 -160 в підручнику. 
Складіть план оповідання.
Визначте  головну думку оповідання.  
Поміркуйте, з якою метою батько дав сину таке нелегке завдання. Запишіть своє міркування.

Природознавство

Тема уроку  Узагальнення знань з теми "Природні зони України: мішані ліси, лісостеп, степ".
Прошу виконати наступні завдання:
Мішані ліси  ⇒   https://www.liveworksheets.com/pb265561co
Лісостеп   ⇒     https://www.liveworksheets.com/or267741qj
Степ  ⇒            https://www.liveworksheets.com/jf344941kc 


04.05.2020

Математика

Тема уроку Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа.
Зустрінемося на уроці-конференції  о 11.00
Опрацювання завдань у підручнику на ст. 106 - 107.

Українська мова

Тема уроку Перевірна робота з теми "Прислівник як частина мови"  (повторна)
Виконати завдання, перейшовши за цим посиланням⇙
Завдання відкриється о 12.00

30.04.2020

Українська мова

Тема уроку Узагальнення і систематизація знань з теми "Прислівник як чатисна мови"
Запрошую на урок-конференцію о 12.00.
Проаналізуємо помилки, допушені при виконанні контрольних робіт. Виконуватимемо тренувальні вправи для
узагальнення знаннь з теми "Прислівник як частина мови"

Літературне читання

Тема уроку  Знайомство з творчістю Анатолія Костецького. 
Знайти і прочитати інші твори  автора.   Пропоную "Бюро знахідок", "У гостях", "Батьки-чомучки". 
Що  є особливим  і спільним  у  творах Анатолія Костецького?
Чекаю відеозапис читання вибраного вами вірша.

29.04.2020


Математика    


Тема уроку  Знаходження числа за величиною його дробу



Зустрінемося на уроці-конференції о 11.00.

Опрацювання завдань у підручнику на ст.  104 - 105.

Виконання тестових завдань.⇘
https://www.classtime.com/code/DZ66Q8



Українська мова

Тема уроку   Аналіз перевірних робіт

Запрошую на урок-конференцію о 12.00.
Проаналізуємо помилки, допушені при виконанні контрольних робіт. Виконуватимемо тренувальні вправи для узагальнення знаннь з теми "Прислівник як частина мови".

Літературне читання

Тема уроку  Людина починається з добра

Вступ до нового розділу "Світ дитинства в літературі" (ст. 155).
Знайомство з творчістю Анатолія Костецького (про автора ст. 156), його творами "Мрія", "Спішу додому" (ст. 156 - 158).
Один із віршів (на вибір) прочитайте і надішліть відео. Перед читанням поясніть свій вибір (чому саме цей вірш?)

28.04.2020

Математика

Тема уроку   Знаходження числа за величиною  його дробу
Запрошую вас на урок-конференцію. Початок о 11.00
Опрацювання завдань в підручнику на ст. 101 - 103.

Літературне читання

Тема уроку Літературне читання   Контрольна робота. Робота з літературним твором.

Зустрінемося на конференції о 12.00
Виконання тестових завдань  тут ⇘

Природознавство

Тема уроку  Степ


Опрацювання матеріалу підручника & 44 ст. 142 - 148

Додаткові джерела: 




Скласти інтелект-карту "Степ" + три ланцюги живлення в степу.

Завдання виконати до 5 травня (1 травня - вихідний день)


27.04.2020

Українська мова

Урок-конференція. Початок о 12.00.
Тема уроку Перевірка знань умінь і навиків з теми "Прислівник як частина мови"
Контрольний диктант.
Виконання тестових завдань https://www.classtime.com/code/6KZ998

Математика

Урок-конференція Початок о 11.00
Тема уроку  Знаходження дробу від числа.
Опрацювання матеріалу в підручнику на ст. 99 - 100

24.04.2020

Літературне читання

Тема уроку  Підсумок за розділом "Казки зарубіжних письменників"

Дайте  усні відповіді на запитання до прочитаних творів на ст. 154  в підручнику. Надішліть відео своїх відповідей.

Математика

Тема  уроку  Знаходження дробу від числа

Урок-конференція о 11.00
Опрацювання завдань в підручнику на ст. 96 - 98. 

Природознавство

Тема уроку   Лісостеп: рослинний і тваринний світ.

Урок-конференція  о 12.00  
Складання інтелект-карти "Лісостеп" та ланцюгів живлення.

23.04.2020

Літературне читання


Тема уроку Аналіз твору Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"



Урок-конференція о 12.00. Аналіз твору (тема, головна думка) характеристика головного персонажа, план твору.

Домашнє завдання: інтерв'ю з героєм твору: три запитання + відповіді (можуть бути фантастичні).

Українська мова

Тема уроку Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами і народними прикметами


Запрошую на урок-конференцію початок о 11.00.

Опрацювання завдань на ст. 174 вправи 344 (запис речень під диктування) і 345. (Виконання усіх завданнь до вправ)

22.04.2020

Українська мова

Тема уроку  Правопис найуживаніших прислівників. Навчальний диктант
Урок-конференція. Опрацювання завдань на ст. 173: вправи 342, 343. Написання диктанту

Математика

Тема уроку   Порівняння дробів. Рівні дроби

Урок-конференція.   Опрацювання матеріалу на ст. 94-95 підручника. Виконання завдань № 1 – 10



Літературне читання 


Тема уроку  Джані Родарі "Дорога, що нікуди не вела"
Для плідної роботи на наступному уроці- конференції  прошу опрацювати твір ст. 151 - 153 .  Запишіть відеовідповідь на 3 запитання до твору (ст. 153)

21.04.2020

Математика

Тема уроку  Порівняння дробів
пригадайте правило порівняння дробів, вивчене на попередньому уроці. Це вам стане у нагоді. ⇘

Опрацювання завдань в підручнику на ст. 92 – 93 № 1-4 (усно); виконання завдань №5, 7, 8

Літературне читання 

Тема уроку   Льюїс Керол  «Аліса в країні чудес»
Складаємо рекламу країні чудес від імені Аліси.

Природознавство 

Тема уроку  Лісостеп: рослинний і тваринний світ

Опрацювати  параграф в підручнику ст. 139 - 142 . Скласти 3 ланцюги живлення в зоні лісостепу.


17.04.2020

Математика

Тема уроку Дроби. Порівняння дробів
Урок-конференція 
Опрацювання матеріалів на ст. 90 № 1 -5 (записуємо вказані дроби), № 11 ст. 91,   ст. 92 № 1, 5 (письмово),  3 2-4 (усно).


Літературне читання

Тема уроку  Льюїс Керол  «Аліса в країні чудес»
Знайомство з автором.  Вправа  "5 речень" (відео)
Перейшовши за цим посиланням, ⇒  https://minimelody.com.ua/alisa-v-kra%D1%97ni-chudes.html ви знайдете твір "Аліса в країні чудес". Пропоную вам прослухати ту частину твору, заголовок якої вас зацікавить, заінтригує або здивує. 
Але спочатку занотуйте свої припущення чи передбачення: Як ви гадаєте, які події відбуватимуться у цьому розділі?

Природознавство

Тема уроку Лісостеп: розташування, погода, форми земної поверхні, водойми, корисні копалини, грунти
Пропоную вашій увазі відеопрезентацію  до уроку:
Опрацювати сторінки 139 - 142 в підручнику.
Скласти інтелект-карту "Зона лісостепу".   Скласти 3 ланцюги живлення в зоні лісостепу.

16.04.2020

Літературне читання  

Продовджуємо працювати з твором славетного  данського казкаря.  

Ганс Крістіан Андерсен  «Гидке каченя»


Дібрати заголовки до кожної частини казки. 

Дати відповіді на запитання:

- Які риси характеру гидкого каченяти виявила його мати?

—Вчинки яких дійових осіб свідчать про їхню жорстокість, зарозумілість?

Поміркуйте над тим, що є головною думкою казки.

Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням⇙




Українська мова


Тема уроку   Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах 

Поміркуйте  над темою уроку. Запишіть свої міркування. Усно пропрацюйте вправи 339 і 340.  (Міркування і усні вправи виконайте одразу.)
Попереду довгі святкові дні. До наступного уроку складіть розповідь про те, як ви святкували Великдень. Не забувайте вживати прислівники, вони "допоможуть" вам.

15.04.2020

Математика

Тема уроку Дроби.

Урок-конференція Опрацювання матеріалів на ст. 87 - 89 

Виконання завдань № 1- 5 (усно), 6 – 8 (письмово). Домашнє завдання № 9



Українська мова


Тема уроку Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками

Працюємо самостійно. Закріплюємо матеріал, опрацьований на попередньому уроці.

Виконати вправу 337 на ст. 171  Уважно читайте завдання до вправи.



Літературне читання


Тема уроку Ганс Крістіан Андерсен  «Гидке каченя»

 Провести дослідження: Хто є автором цієї казки?  Що ви про нього дізналися? Які казки написав Ганс Крістіан Андерсен. 
Читання  казки ст. 143 -150.
Послухайте аудіозапис казки

За  бажанням, подивіться мультфільм

14.04.2020

Математика

Тема уроку  Частини, величини. Підготовча робота до введення поняття про дріб.
Урок конференція початок о 11.00 
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/
Ідентифікатор конференції: 468 508 7211
Опрацювання матеріалів на ст. 85 - 86. Виконання завдань № 3, 4, 5. Домашнє завдання № 6

Українська мова

Тема уроку  Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками.
 Урок конференція початок о 12.00 
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/
Ідентифікатор конференції: 468 508 7211
Опрацювання завдань на ст. 169 - 170. Виконання вправ  333, 334
Домашнє завдання

Природознавство

Тема уроку  Мішані ліси (Полісся) рослинний та тваринний світ
Опрацювання ст. 135  -138 
Творче завдання: скласти 5 ланцюгів живлення у мішаних лісах.

13.04.2020

Математика

Тема уроку Одиниці вимірювання площі. Ар (сотка). Гектар.

Проводимо урок-конференцію о 11.00 

Підключитися до конференції  Zoom

https://us04web.zoom.us/j/

Ідентифікатор конференції: 468 508 7211



Опрацювання завдань на ст. 83 - 84

Оберіть спосіб міркування і розв’яжіть задачу № 3  на ст. 84  і № 5



Літературне читання 


Тема уроку   Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки)





ст. 139-142  читаємо казку. Поставити 2 запитання за змістом казки, які б починалися запитанням: Чому....?,  Що було б якби...? , Для чого...? 

Підписати словами з тексту ілюстрації до казки. Виконати тестові завдання за посиланням






10.04.2020
Карантин відкрив для нас нові можливості навчання і спілкування. Потихенько, маленькими кроками освоюємо сервіс  Zoom . Можливо, ще не все так гладко і не все вдається як нам би хотілося, але ж не святі горшки ліплять - каже народна мудрість, - і ми навчимося.
Тішуся, що маю можливість бачити щодня своїх учнів, чути їх і спілкуватися з ними. 
Відтак, частково, переходимо до проведення уроків-конференцій.

Математика

Тема Одиниці площі. Квадратний міліметр. Квадратний дециметр. Квадратний метр. Квадратний кілометр. 

Проводимо урок-конференцію. Опрацювання завдань на ст. 80 - 81 (усно),  № 4, 6, 7 на ст.82 (письмово). 

Українська мова

Тема Роль прислівників-антонімів у мовленні
Проводимо урок-конференцію.  Опрацювання завдань на ст. 167 - 168. Виконанная вправ 329 - 331

Природознавство

Тема Мішані ліси (Полісся) розташування, погода, форми земної поверхні, водойми, корисні копалини, грунти.


Ознайомтеся з матеріалом #42 

Пропоную переглянути  ці короткі відео-ролики для кращої візуалізації матеріалу









Отримані знання узагальніть у вигляді інтелект-карти "Мішані ліси"




09.04.2020

Українська мова

Тема Роль прислівників-синонімів у мовленні.


Запрошую на  урок-конференцію в Zoom

 9 квітня 2020 14:00 Київ

Підключитися до конференції Zoom


Ідентифікатор конференції: 552 667 019

Прошу підготувати робочий зошит і підручник, а також ручку і простий олівець.

Літературне читання




 Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки)



Прочитайте уривки казки подані в підручнику стор. 135-139. 

Виберіть уривок, який вам найбільше сподобався. Прочитайте його,  записавши  відео.

Пропоную подивитися мультфільм, щоб ознайомитися з цілим твором. 









08.04.2020

Математика

І знову запрошую вас на урок математики в Zoom. Тема уроку Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них

Час: 8 КВІТНЯ 2020 11:00 КиЇв



Підключитися до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/167785948



Ідентифікатор конференції: 167 785 948



Українська мова


Тема уроку  Поняття про прислівник як частину мови 

Пропоную стати учасником відеоуроку ⇓



Узагальнити отримані знання вам допоможе ось ця відеопрезентація⇙


Виконуйте завдання з цієї презентації в своїх робочих зошитах.

Літературне читання

Сьогодні ми продовжуємо працювати над п'єсою-казкою Нелі Шейко-Медведєвої "Лисиця, що впала з неба».   Пропоную вам подивитися виставу 



Поміркуйте над поведінкою героїв.  Дайте характеристику головним героям цієї п'єси-казки.

07.04.2020

Математика

Тема уроку   Площі прямокутника і квадрата. Формула обчислення площі прямокутника.


Запрошую вас на заплановану конференцію: Zoom.



Час: 7 квітня 2020 11:00 Київ



Підключитися до конференції Zoom




Ідентифікатор конференції: 176 157 059

Пароль: 835982



Українська мова


Перевірка мовних знань умінь і навичок з теми «Дієслово»


Виконайте завдання ⇒ https://www.classtime.com/code/4ZK7EJ



Природознавство


Тема  Природні зони України. Карта природних зон

Пропоную стати учасником уроку ⇓⇓




Також можете подивитися презентацію ⇓



Узагальнити здобуті знання і перевірити, як ви засвоїли нову тему ви зможете, виконавши ось ці тестові завдання  ⇙


Виконайте завдання в робочому зошиті, Замалюйте карту природних зон України.  Цифрами позначте на карті природні зони.



06.04.2020

Математика

Тема Площа фігури. Поняття про площу фігури. Одиниця площі – квадратний сантиметр. Вимірювання площі палеткою.

На додаткових заняттях, працюючи над геометричними задачами, ми уже познайомилися з поняттям площа фігури, розв'язували задачі на знаходження площі фігури. Тому, я дуже сподіваюся, що нова тема буде для вас не такою вже й новою та не дуже складною.  Проте, щоб пригадати трішки вже призабуту інформацію, пропоную вам ось це відео ⇓

Для самостійного опрацювання ст. 71 – 73. 
Виконати завдання № 9, 10 ст. 74

Літературне читання
З п'єсами-казками  ми уже трішки знайомі ще з 3 класу. Продовжуємо вивчати особливості п'єси-казки як жанру. Читаємо п'єсу Нелі Шейко-Медведєвої "Лисиця,що впала з неба» .

Для кращого розуміння твору, пропоную вам ось цей урок-презентацію. Не лінуйтеся, відповідайте на питання, виконуйте вказівки вчителя.




Завдання на вихідні


Втомилися писати? Набридли вправи?  Любите ігри? Тоді пограймося!

Завітайте на LearningApps.org  Вас чекає ціла папка вправ з теми "Дієслово".




Поєднаймо приємне з корисним. Пограйтеся і потренуйтеся!!! Бажаю успіху!!!



03.04.2020

Українська мова

 Розвиток зв’язного мовлення. Стислий письмовий переказ «Казочка про добро, те що повертається»

Послухайте і подивіться амінацію "Казочка про добро, те що повертається".  ⇙

Напишіть стислий переказ казки.

Математика

Тема.  Геометричні фігури на площині. Види кутів. Види трикутників за кутами. Прямокутник і квадрат.
Опрацюйте матеріал на ст. 68 - 69.  Для кращого розуміння пропоную переглянути ось такі відеоматеріали⇓




Виконайте завдання  № 9, № 10 на ст. 70

Природознавство

На часі у нас перевірна робота з теми «Природа України. Форми земної поверхні. Водойми. Корисні копалини. Ґрунти».

Виконайте перевірну роботу, перейшовши за посиланням.⇙

02.04.2020

Українська мова

Закінчуємо вивчати дієслово як частину мови. Будемо готуватися до перевірної роботи.
Пригадати усе вивчене про дієслово  вам допоможуть ось ці відео⇓



Ознайомтеся з алгоритмом розбору дієслова як частини мови (ст. 163 впр. 320).  Виконайте впр. 322 на ст. 164

Літературне читання

Пригадайте, що ви уже знаєте про Олену Пчілку?  Дізнайтеся нові цікаві факти про цю поетесу. ⇒ https://www.youtube.com/watch?v=-Yv7WxF5bV0

Перегляньте урок-презентацію  


Прочитайте байку «Котова наука». Залучіть до читання своїх рідних. Прочитайте байку в особах.

Дайте письмові відповіді на запитання:


- Хто з героїв байки сподобався вам більше. Чому?

- Які людські вади засуджує автор?

01.04.2020

Математика

Підсумовуємо наші знання і вміння. Сьогодні пишемо перевірну роботу № 6.
Виконайте контрольні завдання
Письмові обчислення обов'язково виконуйте в зошиті

Українська мова

Вивчаємо тему "Дієслова на -ся (вимова і правопис)"

Для кращого розуміння теми пропоную побути учасником відеоуроку ⇓


Виконайте завдання: Ст. 160 Впр.315, 316 (усно з коментуванням), Впр. 317, 318 (письмово).

Літературне читання 

Тема сьогоднішнього уроку  Український байкар Леонід  Глібов. Байка "Зозуля і Півень"
Послухайте аудіозапис байки "Зозуля і Півень"  ⇓
Повправляйтеся у декламуванні байки (ст. 119-121). Запишіть відео. 
Прочитайте слова, які, на вашу думку, є мораллю байки. 

31.03.2020

Сьогодні вівторок і у нас за розкладом такі навчальні предмети: англійська мова, малювання, математика, українська мова та природознавство.
Нагадую, що завдання з англійської мови розміщуються у блозі вчителя Гібляк Олесі Василівни.

Математика

Готуємося до перевірної роботи.
Завдання 1 Виконайте тести "Множення і ділення багатоцифрових чисел", перейшовши за посиланням⇘
Примітка. Письмові обчислення з математики виконувати на чернетці і прикріплювати фотофайлом у своєму портфелі!
Завдання 2 Виконайте тестові завдання "Задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках", перейшовши за посиланням ⇙ 

Українська мова

Опрацювати тему "Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами в однині"

Перегляньте відеоурок⇘
Завдання 1 Виконайте вправу 311 на ст. 159 (завдання 2 і 3). 
Завдання 2 Виконайте вправу 313 на ст. 159 (завдання 2  і 3 виконувати письмово).

Природознавство

Перевіримо як ви засвоїли тему "Моря України".
Виконайте тестові завдання⇒  https://www.classtime.com/code/EK4E8N
Вивчаємо нову тему "Ґрунти України. Охорона грунтів". Пропоную  переглянути відеоурок⇘
Опрацюйте # 38 і 39 в підручнику. Виконайте письмові завдання з даної теми в робочому зошиті (до наступного уроку).
Перевірте свої знання зігравши гру "Перший мільйон" ⇒

30.03.2020

Карантин, який, як ми усі сподівалися, мав закінчитися 3 квітня продовжено до 24. 04. Ми починаємо усвідомлювати, що таке жити в умовах карантину, з острахом чекаємо щоденних новин і слухаємо їх зі сльозами на очах, співчуваємо хворим у цілому світі і молимо Бога за припинення пандемії, просимо, щоб в наша рідна Україна не стала другою Італією.

Канікули закінчилися і ми знову повертаємося до навчання.

Канікули ми провели з користю, освоїли нову платформу для спілкування . Тепер усі звіти про виконані завдання відсилаємо на CLASSDOJO  кожний у свій портфель до 16.00.  Працювати будемо із такими платформами: Classtime,  На урок (звітів надсилати не треба) і  learning apps.org (лише результати виконання вправ тут треба відсилати фотозвітами).

 Отож, сьогодні понеділок і, згідно розкладу, ми маємо самостійно опрацювати теми з математики та літературного читання.

Математика

Задачі на процеси. Розгляньте задачі №1 на ст. 63. Порівняйте їх. Усно прокоментуйте розв'язання цих задач двома способами. Узагальніть способи розв'язування задач на знаходження швидкості руху одного з тіл; на знаходження продуктивності праці одного з виконавців.
Завдання 1  Усно розв'яжіть задачу № 2(1) на цій же сторінці, а от розв'язання задачі № 2(2) запишіть у своїх зошитах.
Завдання 2 Розв'яжіть 1 рівняння з № 4 на ст. 62
Завдання 3  Виконайте дії з іменованими числами №4 на ст. 64.
Фото виконаних завдань розмістити у своєму портфелі.

Літературне читання

Розпочинаємо вивчати новий розділ "Розповіді про нас самих"
Для самостійного опрацювання: Вступ до розділу (ст. 116), Езоп - перший байкар (ст. 117) Більше дізнатися про першого байкаря ви зможете тут ⇓
Прочитайте байку "Двоє приятелів і ведмідь". Послухайте її в аудіозаписі та спробуйте намалювати ілюстрацію до цієї байки, як показано у відео.⇓⇓ 
Викнайте тестові завдання, перейшовши за посиланням ⇙
(Звіт про виконання тестів надсилати не треба. Завдання я зможу бачити і перевірити.)
Перекажіть байку від імені приятеля, що мало не постраждав від ведмедя. Запишіть відео переказу на платформі CLASSDOJO, там же ж фотофайлом прикріпіть  ваш малюнок (або продемонструйте його у вашому відео).

Бажаю успіху!


26.03.2020

   Вчора ми  розпочали освоювати можливості нового для нас сервісу ClassDojo.
Комусь це далося легко, а хтось "набив гулі". Не варто засмучуватися через дрібні невдачі. Разом ми з усім впораємося. Дякую за вашу терплячість і наполегливість.
   Продовжимо вивчати можливості цієї платформи для того, щоб застосовувати її як зошит, щоденник і класний журнал.
   Сподіваюся, що нам це вдасться з легкістю і виконувати завдання ви зможете безпосередньо кожний на своїй сторінці, або надсилати на цю ж таки сторінку, (а не мені на електронну почту) фото виконаних завдань.
   Вчора ми вчилися відсилати фотозвіти про виконану роботу. Сьогодні ж повчимося працювати з текстом і виконувати письмову роботу на своїй сторінці.
   Тому, заходимо на свою сторінку. Читаємо завдання. Стартуємо. І пишемо свої свою відповідь.


23.03.2020

Канікули!!! Ура!!!

Цього року весняні канікули, які заплановані в школах з 23 по 29 березня, будуть проведені в умовах карантину. Про це написала на своїй сторінці у Facebook заступник міністра освіти Любомира Мандзій.


Канікули-канікулами, але не забувайте народної приказки "Береженного Бог береже". Пам'ятайте, великою мірою і від нас залежить життя і здоров'я наших рідних і близьких. Поясніть дітям, що таке канікули в умовах карантину, навчіть  їх правильно мити руки, поясніть їм, що карантин - це не домашній арешт, а вимушений захід для їх таки безепеки.



Перегляньте цей відеоурок➨  https://www.youtube.com/watch?v=8HEGJN2COmI

Для піднесення настрою, намалюйте коронавірус разом із сім'єю, проведіть конкурс "Чий вірус найдобріший?" 
Похваліться  в нашій групі у вайбері.

Відпочивайте, багато читайте і не забувайте, що попереду у нас Державна підсумкова атестація, до якої вам доводиться готуватися самостійно в домашніх умовах. Завдання для підготовки до ДПА можете знайти на сторінці "Дистанційне навчання"


Цікавим і охочим до навчання  рекомендую Віртуальну школу "Ранок" ⇾https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/
                                                                      ⏬
Кожного дня з 9:30 ми радо відкриваємо двері онлайн-школи для учнів за рівнями навчання: рівень «Розвідники» (1–4 класи), рівень «Дослідники» (5–9 класи), рівень «Винахідники» (10–11 класи);
📑 Дистанційні уроки за темами, які мають вивчатися відповідно до календарно-тематичних планів, для учнів від авторів підручників, методистів і науковців забезпечать своєчасне засвоєння знань учнями та скоротить час для повернення у звичний режим навчання в школах;
🤹‍♂️«Ранкові зустрічі» (щодня о 9:30) і навчальні відеоролики, руханки, мінітеатр та інші освітньо-розважальні цікавинки забезпечать необхідний рівень гейміфікації, щоб усі знання було засвоєно

Щоб долучитися до Віртуальної школи «Ранок», переходьте на сайт https://virtualschool.bitrix24site.ua/
Детальний розклад онлайн-уроків: http://bit.do/fBKcG .

20.03.2020

   Попереду у нас канікули. Усі батьки з полегшенням зітхнуть: Ура!!! Тиждень спокою! Ніяких завдань, спроб пояснити дитині нову тему, яку їх миле чадо ніяк не може зрозуміти. 

   Може я декого засмучу чи розчарую, може дехто із вас сприйме цю інформацію із вигуком "Ура!", але на час карантину КАНІКУЛИ СКАСОВУЮТЬСЯ!!!

Ми продовжуємо працювати дистанційно, згідно нашого шкільного розкладу.

Сьогодні у нас останній день тижня, попереду два вихідні дні. Отож сьогодні працюємо особливо активно. 

Математика

Дуже тішуся вашими досягненнями. Задачі на одночасний рух в різних напрямках ви засвоїли дуже добре. 
Сьогодні попрацюємо над діями з іменованими числами.

Пригадайте!

При діленні іменованого числа на просте число ми отримаємо яке число? .....
Ми отримаємо іменоване число.
А от при діленні іменованого числа на іменоване ми отримаємо.......?
Ми отримаємо просте число.
Пам'ятайте про це виконуючи завдання!

Завдання
Виконайте дії з іменованими числами № 2 ст. 57
Розв'яжіть задачі №6 на ст.60 і № 7 на ст.62

А також до 23 березня (маєте багато часу) прошу виконати тестові завдання на порталі           На урок
 використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 920893


Українська мова

Перевіряючи виконання вами завдань, я зробила висновок, що більшість із вас лише поверхнево ознайомилися з темою. Дуже прикро. Перегляньте відео іще раз уважніше, особливо зосередьте увагу від 1.56: покрокова інструкція як визначити, яку букву писати в закінченні дієслова і як визначити дієвідміну.

Завдання 1
Впиши пропущені букв. Над кожним дієсловом напиши до якої дієвідміни воно належить. Виділи закінчення

Відхил...ш, обпеч...ся, відход...ш, цід...ш, одягн...шся, відчал...ш, впуст...ш переобер...те, вплин...ш, виліта...ш, дикту...мо, дзеленч...ш, дзвякн...те, дійд...ш, добіж...мо, дістан...те, замкн...мо, мир...шся, позич...ш, заадресу...мо, клекот...ть, кол...шся, крич...ш, лоскоч...те, марні...ш, нес...шся, озв...мося, 


Природознавство

Ви самостійно опрацювали теми "Водойми України", "Озера і болота. Охорона водойм". 

Щоб перевірити свої знання виконайте наступні тести:

Водойми України
Код доступу 216838
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 Будова річки.  Річки України
Код доступу 677229
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Прошу опрацювати  наступні теми "Чорне море. Азовське море" &38, 39.

Літературне читання

19.03.2020

Українська мова

Рада вітати моїх розумників і розумничок!
Сподіваюся, новий матеріал не викликав труднощів при самостійному опрацюванні?
Згідна, тема - складна. Тому будемо вправлятися і тренуватися, щоб краще її засвоїти.

І ось вам нові помічники 


А ще можете  користуватися ось цією пам'яткою:




Потренуйтеся на цьому тренажері 

http://video.novashkola.ua/4-klas/ukrayinska-mova-4-klas/urok-27/

Завдання для опрацювання

Завдання 1.                Визнач дієвідміну дієслів.

Гоїти (), летіти (), грати (), кричати (), мити (), їхати (), стояти (), писати (), рости (), танцювати (), сидіти ().

Зразок. Спати (ІІ дієвідм.)

Завдання 2                  Списати, вставляючи пропущені букви. Позначити закінчення.

Хвал...шся, рост...мо, теш...ш, шелест...мо, мерзн..ш, твор...мо, каж...ш, колиш...ш, чека...мо,  плач...мо, нос...мо.

Учися перевіряти написання ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу.
    Міркуй так:  У дієслові малюєш пишу закінчення –еш, бо це дієслово  в 3-ій особі множини матиме закінчення –ють  - малюють.


   У дієслові говоримо пишу закінчення –имо, бо це дієслово  в 3-ій особі множини матиме закінчення  -ять – говорять.

Математика

Давайте пригадаємо задачі на спільну роботу.

Складіть задачу за таблицею і розв'яжіть її (усно).


Змініть запитання до задачі, щоб вона розв'язувалася 4 діями.

Розв'яжіть задачу № 6 (2) на ст.56
Пам'ятайте про правильність формулювання пояснень до дій. За потреби, користуйтеся пам'яткою. (Див. коментар нижче , від (16.03)

Знайдіть значення виразів № 7 на ст. 56.

Бажаю успіхів!


18.03.2020

Українська мова

Вивчаємо правопис особових закінчень дієслів. & 42
Для кращого розуміння і засвоєння теми скористайтеся даним відео

Домашнє завдання

Виконайте вправу 304 на ст.155 і вправу 308 на ст. 157

Бажаю успіху!


17.03.2020

Українська мова

Коментар. Із домашнім завданням більшість впоралися добре. Молодці. Проте, виявилося, що дехто із учнів ще  трішки "плаває" у визначені часових форм дієслів. Тому для самостійного опрацювання (можна усно, не обов'язково списувати текст) ось такі завдання:

Домашнє  завдання

Виконайте он-лайн тестування  відкривши посилання

join.naurok.ua
Код доступу 380108

Математика

Коментар. Виконання завдань кожним із учнів прокоментувала індивідуально. Ще раз наголошую на правильності формулювання пояснень до задач!!! Продовжуємо роботу над задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках. Вдосконалюємо обчислювальні навички.

Завдання для виконання   
Пригадайте алгоритм множення багатоцифрового числа на трицифрове. Розгляньте алгоритм, поданий в №3 на ст.55. Прокоментуйте його.

  Виконайте завдання ст.54 №3, 5, ст. 55 № 4

Природознавство

Перевірка вивченого матеріалу.
Завдання для повторення.     Щоб повторити  Форми земної поверхні України повторіть & 33, а також скористайтеся цим відео, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NbNnurqklgQ

Виконайте тестові завдання 

Відкрийте посилання
Введіть Код доступу 289377
 Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  18 березня 18:00

Для самостійного опрацювання наступні теми: "Водойми України", "Озера і болота. Охорона водойм". 

Опрацювати & 36, 37. Вивчаючи тему самостійно, скористайтеся цим відео:



https://www.youtube.com/watch?v=u4mk7_VMIDQ

Англійська мова

Завдання з англійської мови на карантин:
Письмове завдання в робочому зошиті: WB: с.44-46
Вивчити слова і фрази з теми "Подорож містом" навчальні відео

https://www.youtube.com/watch?v=DPYJQSA-x50&fbclid=IwAR29YMjFK8ccCtkb7_dMqETqIoebcXvHSg1TuaS1LpQ7aDuVE53L9R6ZiKI






Виконайте тестові завдання  до 27 березня
Відкрийте посилання
join.naurok.ua
Введіть Код доступу 289377



16.03.2020


Завдання з української мови

Вправа 1

Прочитай текст. Випиши дієслова. Визнач їх час, особу чи рід (залежно від часової форми даного дієслова)

Б. Олійник написав для дітей збірочку "Сива ластівка" (Поезії про матір). Прочитайте її, і ви побачите, як поетично, натхненно пише поет про найдорожче, про красу серця матері. Поети завжди будуть звертатися до неї, до матері, яка посилає нас у світ по прекрасне, ростить добрими та працелюбними. І з-поміж нас виростають поети. Виношують у серці нові слова про матір. Бо це - нетлінне на землі, вічність, безсмертя.


Завдання з математики

Працюємо над задачами на одночасний рух двох  тіл  у різних напрямках.

 При роботі користуйтеся пам'яткою 




Завдання 1
Розв'яжи задачу №2 (1 і 2) на сторінці 52. Схематично зобрази її умову.

Завдання 2
Знайди значення виразів № 3 на сторінці 52


Завдання  з літературного читання  (на тиждень)

Ознайомитися з творчістю Максима Рильського. Опрацювати тексти в підручнику на сторінках 113 - 114. 
Твори для самостійного опрацювання:
Тарас Шевченко "Світає. Край неба палає"
Леся Українка "Вечірня година"
Іван Франко "У  долині село лежить"
Максим Рильський "Не кидайсь хлібом"

ОГОЛОШЕННЯ:  В п'ятницю 20.03 опублікую перевірну роботу з розділу "Видатні письменники України". Готуймося!




Немає коментарів:

Дописати коментар